Evolution360 er grundlagt af Mogens Vilsen, Henrik Kristiansen og Morten Vilsen med det klare mål at give moderne virksomheder mere indsigt og stærkere værktøjer til at forbedre deres salgs- og marketingaktiviteter – via ét og samme login.
Udgangspunktet for Evolution360 er, at virksomheder skal opnå transparens og bedre overblik i en til tider temmelig uoverskuelig mængde marketingdata – samlet og præsenteret ét og samme sted i et "keep it simple"-format, hvor alt er intuitivt, enkelt og overskueligt, uden at gå på kompromis med mængden af data. Samtidig skal der være fuld fokus på opsamling af alle former for leads fra virksomhedens website, som kan konverteres til et salg, for dermed at få størst muligt udbytte af markedsføringen.
Og rejsen er bestemt ikke slut her, for vi udvikler hele tiden nye features og bestræber os altid på at levere vores absolut bedste – og vi synes i al beskedenhed, at det indtil videre er lykkedes rigtig godt! Og vi er så sikre på vores mission, at du kan teste det ganske gratis i 14 dage ved at klikke her, hvis har du lyst til at prøve alle mulighederne med Evolution360.